Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Artikel keduaku di akhbar Utusan Malaysia



By  Kakdell     Khamis, Oktober 10, 2013    Labels:,,, 
Alhamdulillah, artikel kedua yang Dell hantar ke Utusan Malaysia telah diterbitkan pada hari Sabtu lepas (5 Oktober 2013) di ruangan Bicara Remaja, Citra Orang Muda (.com). Artikel ini boleh juga dibaca melalui E-Utusan.

Artikel kedua 'Pertahankan diri dengan SDS' di ruangan Bicara Remaja, Citra Orang Muda (.com) Utusan Malaysia pada 5 Oktober 2013

Kali ini, Dell menulis mengenai Self Defensive System (SDS). Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman Dell mendalami ilmu pertahankan diri ini melalui Sir Noordin Khalid dan pengalaman mengikuti beliau mengajar SDS di Fazilah Kamsah Akademi (FKA) dan di Kem PLKN Hazira, Sepang pada awal Julai lepas.

Bersama Din dan Sir Noordin Khalid
Sehingga kini, Dell masih mempelajari ilmu SDS ini kerana ianya sangat ringkas dan signifikan. Mudah bagi Dell mempelajarinya.

Penulis Bebas Adalah Usahawan
Artikel 'Penulis Bebas Adalah Usahawan' ini menaikkan lagi semangat Dell untuk berkarya. Menulis adalah merupakan satu keghairahan bagi Dell! Semoga semuanya dipermudahkan oleh-Nya. Amin.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

1 ulasan: