Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Produk Kecantikan Yashfien Fantastic



By  nurdilla zaini     Rabu, Mei 24, 2017    Labels: 
Produk Kecantikan Yashfien Fantastic yang diasaskan oleh Ybhg. Dato' Dr. Hj. Ansaruddin Agus (Pak Engku).


Ada yang bertanya kepada Dell, "La ni ko pakai produk apa? Kulit ko dah tak kering macam dulu."

Kalau nak tahu, inilah produk kecantikan yang Dell pakai. Jenama Yashfien Fantastic. Dell menggunakan produk ini hampir setahun lebih sejak mengenali Pak Engku untuk penulisan buku ketiga beliau. 

Produk ini diasaskan oleh Ybhg. Dato' Dr. Hj. Ansaruddin Agus atau lebih mesra dikenali sebagai Pak Engku melalui pengalaman beliau mendalami ilmu perubatan herba.

Terdapat empat jenis produk untuk jenama Yashfien Fantastic ini.


Mereka yang rapat dengan Dell, sudah pasti mengetahui yang Dell ada alergik kulit iaitu ekzema. Penat tau asyik pi klinik untuk ambil krim yang disyorkan. Sejak sekolah. Bertukar-tukar ubat.

Tapi ekzemanya, tak pulih-pulih. Malah, ada yang menjadi rengsa atau luka. Gatal dan pedih, usahlah ditanya. Itu belum Dell selalu sembunyikan ekzema tersebut sebab terasa malu dilihat orang.

Sekarang ini alhamdulillah, ekzema Dell semakin pulih. Dell sangat rekomen. 

Nak tahu kelebihan-kelebihan setiap produk ini? Meh, tengok gambar-gambar di bawah ini.


Body Mist Yashfien Fantastic.

Penggunaannya mudah sahaja, spray sahaja di tempat-tempat yang sakit. InsyaAllah, pulih. Produk ini antara yang laku keras. Sewaktu artikel ini ditulis, produk ini sudah kehabisan stok. Dell turut menunggu stok baru sampai.

Cleanser Yashfien Fantastic.

Cleanser ini bukan sahaja boleh digunakan di bahagian muka, tetapi satu badan boleh guna. Tiada masalah. Baunya wangi dan tidak mengeringkan kulit.

Moisturizer Yashfien Fantastic.

Setelah memakai moisturizer ini di kulit muka, kita akan merasakan kulit muka bertambah lembut dan halus. Kulit muka Dell memang kering. Alhamdulillah... setelah pakai produk ini, kulit muka Dell sudah tidak kering lagi.

Night Cream Yashfien Fantastic.

Inilah krim yang Dell guna untuk merawat alergik kulit yang Dell hadapi sejak kecil. Selepas guna cleanser, Dell akan spray dulu di tempat ekzema tadi kemudian barulah Dell letak krim ini. Dalam sebulan, ekzema tersebut pulih sepenuhnya. Dell rasa gembira sangat-sangat.

Untuk jemaah haji dan umrah.

Produk ini sangat mudah digunakan. Boleh dibawa ke mana-mana. Dan semua golongan, boleh guna. Di mana hendak mendapatkan produk ini? Boleh sahaja hubungi Dell untuk maklumat lanjut, melalui:

Facebook:

Instagram:

Telegram/whatsapp:
012-2536918

Kenali nurdilla zaini

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

2 ulasan:

  1. body mist tu menarik la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi... resdung Dell pun dah hilang selepas pakai body mist tu. 😊

      Padam