Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

E-book Rahsia 100 Impian : Daripada Corot menjadi Pakar!



By  Kakdell     Sabtu, September 06, 2014    Labels:,, 
Alhamdulillah, e-book Rahsia 100 Impian : Daripada Corot menjadi Pakar telah diterbitkan beberapa hari lepas di Google Play. 

E-book 'Rahsia 100 Impian : Daripada Corot menjadi Pakar' di Google Play.

Tercapai salah satu impian Dell untuk menerbitkan e-book. Dell sudah mula menerokai mengenai dunia e-book ketika di Syawal lepas. Kuat hati Dell ingin menerokai dunia e-book ini sehingga Dell membeli beberapa e-book dari penulis-penulis otai untuk melihat sendiri gaya penulisan e-book mereka. Tidak dinafikan, gaya e-book mereka sangat berbeza antara satu sama lain.

Jika dulu Dell tidak berapa yakin dengan penggunaan e-book, kini Dell menyukai pembacaan e-book kerana mudah untuk dibaca di mana-mana hanya melalui mini iPad. 

Sangat fleksibel! 

Malah dengan adanya e-book, sifat Dell yang hanya bermain games sahaja sebelum ini semakin berkurangan. Dell lebih selesa membaca e-book ketika menunggu makanan di restoren, di dalam tren, ketika menunggu sahabat malah di dalam 'rest room'.

Amat mudah, bukan? 

Tambahan, harga e-book berkali-kali ganda lebih murah berbanding buku bercetak. 

Insya-Allah, akan datang Dell akan mendalami pula ilmu Blog menjadi Buku. Tunggguuuu.... :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan