Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Maklum balas Buku R100I



By  Kakdell     Khamis, Mei 29, 2014    Labels:,,, 
Alhamdulillah, sudah sebulan buku 'Rahsia 100 Impian : Daripada Corot Menjadi Pakar' telah berada di pasaran. Dan lebih menggembirakan adalah maklum balas yang diterima oleh pembaca-pembaca buku R100I ini. Terasa sangat berbaloi bersengkang mata dan memerah otak dalam menyiapkan buku ini bersama-sama penulis pertama.

Terima kasih kepada Tn. Mohammad Izham kerana sudi mengulas panjang lebar mengenai buku ini di blog  Travelog Sarjana beliau. Sehari selepas beliau, salah seorang Penyunting Kanan dari BERNAMA iaitu Puan Melati Ariff turut memberi maklum balas yang sangat positif mengenai buku ini.

Penyunting Kanan BERNAMA, Puan Melati Ariff.

Beliau mengatakan buku R100I ini merupakan sebuah hasil kerja yang baik dengan gaya tulisan yang santai dan penuh inspirasi sehingga beliau tertarik untuk menulis sendiri kisah Encik Noordin Khalid walaupun sudah lama beliau tidak menulis artikel.

Kenalan Dell dari BERNAMA memaklumkan bahawa Puan Melati Ariff ini merupakan pemenang Anugerah Kajai pada tahun 2010. Anugerah itu adalah anugerah tertinggi dalam bidang penulisan berita/rencana di negara ini.

Alhamdulillah... sebenarnya inilah yang kami harapkan. Penulisan santai yang dapat memberi inspirasi kepada pembaca. 


NOTA :
Untuk memiliki buku ini, boleh hubungi saya di sini ---> mesej FB Nurdilla Zaini.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan