Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Malaysia Design Festival 2014



By  Kakdell     Isnin, Oktober 13, 2014    Labels:,, 
Malaysia Design Festival 2014.

27 September 2014, Sabtu - Dell berpeluang menghadiri Malaysia Design Festival 2014 di Perpustakaan Kuala Lumpur bersama-sama dengan supervisor. Inilah kali pertama Dell jejak kaki di Perpustakaan Kuala Lumpur. Kiranya rezeki Dell pada hari tersebut. Kami terlewat sedikit datang kerana tersalah tempat, kami terpergi ke Perpustakaan Negara. Huhu...
Dirasmikan oleh YBhg. Prof. Dato. Dr. Ahmad Haji Zainuddin, Chairman of Malaysia Design Council.
Supervisor Dell ingin meneroka dengan lebih jauh berkenaan dengan reka bentuk ini. Dapatlah Dell sedikit input dalam bidang ini. Banyak juga perkara baru yang Dell pelajari melalui festival ini malah dapat melihat beberapa model reka bentuk terkini. 
Antara cenderamata yang Dell dapat di sini.
Pengalaman sangat berbeza dengan hanya membaca buku atau menontonnya di kaca televisyen mahupun di internet. Pendedahan secara langsung seperti ini akan membuatkan kita lebih banyak berfikir mengenai sesuatu. Dell berpendapat sebegitu. Ada masa eloklah sekali sekala kita pergi ke pameran sebegini untuk membuka minda mengenai sesuatu perkara.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan