Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bertuah diriku Mereka mengambil berat



By  Kakdell     Rabu, Julai 17, 2013    Labels: 

Hari Isnin lepas, Dell berpeluang berjumpa dengan supervisor. Setiap kali berjumpa dengan supervisor, Dell akan berasa sangat lega kerana dapat selesaikan beberapa perkara. Manakala pakar bidang yang kedua, Dell hanya dapat berbalas sms sahaja dengan beliau kerana beliau ada hal di luar.

Dell berasa sangat bertuah kerana supervisor, ahli jawatankuasa dan pakar-pakar bidang yang Dell temui memang benar-benar hendak membantu Dell. Dell dapat kesan dari segi kerisauan dan sikap ambil berat mereka. Mereka bukan sahaja mengambil berat dari segi pelajaran malah untuk hal yang lain-lain juga. Mereka memang banyak membantu. 

Walaupun kita sudah belajar sehingga ke peringkat ini, tidak bermakna kita sudah mengetahui semuanya. Banyak lagi ilmu yang kita sebenarnya masih tidak tahu.

Supervisor Dell beritahu selepas raya nanti beliau hendak membawa Dell berjumpa dengan pakar gigi. Tak sabar rasanya. Mungkin dengan kehadiran beliau dapat mengurangkan rasa fobia Dell dengan doktor gigi.

Beliau ini memang menjaga kebajikan Dell sama ada dari segi pelajaran, kewangan malah kesihatan. Tak terbalas budinya. 

Dell harap sesiapa yang membaca coretan Dell ini mendoakan agar hidup mereka ini dilapangkan pintu rezekinya dan sejahtera hidupnya. Amin.


Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan