Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

"Dilla sudah tulis jurnal?"



By  Kakdell     Rabu, Julai 31, 2013    Labels: 
Ya Allah, permudahkanlah...
Minggu lepas, Dell menghadiri mesyuarat GMJ-ME setelah lebih sebulan tiada mesyuarat. Kelam kabut juga Dell bergegas ke UPM setelah habis tugas di INTI Universiti. Seperti biasa, kami akan membincangkan status artikel yang diterima untuk terbitan seterusnya. 

Dell mencadangkan untuk membuat templet kecil sebagai hebahan ketika hari kemasukan siswazah pada bulan September nanti. Jadi, Dell perlu me'reka' templet tersebut sebagai promosi.

Dell tidak sangka kali ini, Prof. Dr. Md. Salleh bertanyakan kepada Dell sekiranya Dell sudah mula menulis artikel jurnal untuk dihantar ke mana-mana. Secara jujur, Dell mengatakan yang Dell belum menulis jurnal lagi kerana Dell masih lagi berperang dalam pembinaan perisian. Risau juga sebenarnya sebab antara syarat kelulusan PhD ialah siswazah perlu terbitkan dua jurnal. 

Semalam, kami bermesyuarat dengan pihak iDEC UPM mengenai pembangunan dan penyelenggaraan sistem E-Jurnal GMJ-ME ini. Pelbagai isu yang diketengahkan untuk penambahbaikan terutamanya dari segi penempatan server memandangkan sistem E-Jurnal ini membawa imej UPM di dalam dan di luar negara.

Mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan