Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Perkahwinan sepupu 11.11.12



By  Kakdell     Jumaat, November 16, 2012    Labels: 
Sudah seminggu Dell meninggalkan blog kesayangan Dell ni. Al-maklumlah, sibuk ke hulu dan ke hilir. Hari Ahad lepas, sepupu Dell melangsungkan perkahwinannya. Jadi Dell dan saudara-mara lain balik ke Kluang, Johor.

Inilah dia sepupu Dell, Azliza dengan pasangannya Jamil.

Button khas untuk keluarga yang terdekat! Woha! ~comel button tu~

Kali ni, Dell pulang ke kampung tumpang saudara (keluarga sepupu) Dell dari Ipoh, Perak. Mujur kereta mereka ada kosong. Untung juga kerana merasa naik Alza baru, hehehe... Malam Sabtu, kami bertolak dari rumah Dell. Kami singgah makan di RnR Seremban. Sedap lauk udang galah rendang yang dimasak oleh ibu sepupu. Banyak ekor juga yang Dell rembat! 

Selepas majlis di Kluang selesai, Dell ikut saudara melawat saudara mereka di Kota Tinggi. Dah lama Dell tak ke Kota Tinggi. Masakan saudara sangat sedap, ikan masak asam pedas, kangkung goreng belacan dan ayam goreng rempah menepati citarasa Dell. Puas Dell makan berkali-kali.

Dell turut berpeluang memandu Alza kepunyaan saudara sehingga puas! Seronok juga memandu kereta MPV ni. Ni yang terasa hendak menukar kereta baru!!! ~Sabar wahai hati.. tunggu sehingga habis belajar...~

Hari Isnin malam, baru kami sampai di rumah Dell. Mereka semua bermalam di rumah Dell sebelum bertolak ke Perak, hari dah lewat sangat. Selepas subuh, baru mereka bertolak ke rumah Tanjung Malim sebelum ke Ipoh.

~Perjalanan yang menyeronokkan ;)~

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan