Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Putu Bambu World



By  Kakdell     Khamis, September 26, 2013    Labels: 

Putu Bambu World
Ini kali pertama Dell melihat Putu Bambu dikomersialkan di dalam bekas berjenama seperti ini. Dell tidak tahu berapa harga sepeket kuih ini kerana ianya merupakan pemberian oleh supervisor Dell. Tak elok pula ditanyakan harganya. Terdapat 5 gulung putu bambu di dalam bekas ini.

Putu bambu berwarna hijau
Selama ini, Dell hanya jumpa putu bambu berwarna putih tapi Putu Bambu World ini berwarna hijau. Pemilihan warna hijau muda dinaikkan seri dengan kehadiran hirisan parut kelapa yang berwarna putih serta warna coklat hasil dari gula melaka yang ada di dalam putu. Apabila dicubit, putu bambu ini selembut warnanya. Rasanya pun sedap. Memang berbaloi membelinya.

Plastik pembungkus Putu Bambu World
Di beg plastik putu bambu ini ada tertera nombor telefon untuk tempahan iaitu 013-2812080 dan 013-2813543. Cubalah cari putu bambu ini, rasanya memang tidak mengecewakan! :)




Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan