Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bersama Smarts Coach



By  Kakdell     Sabtu, Jun 08, 2013    Labels:,, 

Bersama Sir Noordin Khalid (bukan Ally Iskandar ya... hihi...)
Beliau merupakan pengasas Smarts Coach. Dell berasa sangat gembira diberi peluang untuk menjadi Fasilitator Kem Motivasi Minda Super Smarts bersama gabungan Pengamal Spiritual Neuro Linguistik Programming (NLP) dan "Rahsia Cemerlang Diri Pelajar Corot kepada Pakar" lebih daripada 20 bidang dunia. Kem diadakan di Nur Laman Bestari Ulu Yam Selangor pada 3 - 5 Jun 2013 (3 hari 2 malam). 

Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah juga turut hadir dalam kem tersebut. Seramai 113 orang peserta yang terlibat dalam kem ini.

Team Smarts Coach

Banyak pengalaman dan ilmu Dell belajar di sini terutamanya ilmu metafizik. Sampai sekarang Dell teringat akan telatah-telatah fasilitator yang terlibat, kelakar habis! Tak pernahlah Dell berasa sangat gembira berada di dalam kem walaupun letih tapi tiada tekanan langsung. Dell sedang menunggu gambar-gambar di kem dimuat turun nanti. :)


NOTA :
Ketika berada di sekolah menengah dulu, Dell pernah berangan-angan hendak terlibat dengan aktiviti-aktiviti berbentuk motivasi tetapi bukan sebagai peserta. Waktu tu, Dell sangat meminati motivator Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah. Dell tak sangka dapat peluang itu la ni. Dell gembira kerana mendapat feedback yang positif daripada Sir Noordin yang beliau masih memerlukan khidmat Dell untuk aktiviti-aktiviti akan datang. 

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

2 ulasan:

  1. Tahniah kak! Setapak mengorak langkah menjadi pengajar terbaik. (y)

    BalasPadam
  2. Terima kasih Izham. Alhamdulillah. :)

    BalasPadam