Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Editor buku ke-2



By  Kakdell     Ahad, Jun 09, 2013    Labels:, 


Insya-Allah dalam masa sebulan ini, Dell akan menerima sebuah manuskrip buku motivasi untuk diedit. Sebenarnya, Dell tidak sangka diberi kepercayaan untuk menjadi editor untuk buku beliau ini. Dell akan buat yang terbaik. Pengeditan kali ini akan lebih mudah kerana Dell mengenali penulisnya dan Dell tahu gaya pemikirannya bagaimana, jadi senang untuk Dell mengolah ayatnya. 

Dapat juga Dell meningkatkan KPI Dell. Setelah buku ini diterbitkan nanti, ianya akan menjadi buku kedua genre motivasi yang Dell menjadi editornya. Semoga semuanya dipermudahkan oleh-Nya. Amin.


Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

2 ulasan:

  1. Kursus penulisan ada juga buat kursus penulisan buku motivasi. Kalau kak berminat boleh tanya nanti semasa bengkel Sabtu ini.

    BalasPadam
  2. InsyaAllah, mungkin akan mengikuti kursus sebegitu selepas akk siapkan perisian yang akk sedang bina la n. Terasa mcm tak cukup masa je. Huhu

    BalasPadam