Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bengkel Penulisan Kreatif



By  Kakdell     Sabtu, April 19, 2014    Labels:,, 
Pada 13 April 2014 - Dell berpeluang menghadiri Bengkel Penulisan Kreatif Pn. Nisah Haron. Bengkel ini dianjurkan oleh PEMBINA Bangi bertempat di Pejabat ISMA DHL, Kajang. Selamat juga Dell sampai ke bengkel ini walaupun kereta comel Dell mengalami kerosakan ketika dalam perjalanan.

Bersama-sama Pn. Nisah Haron.
Seronok juga berguru dengan beliau. Pada awalnya, Dell ingatkan beliau ini garang orangnya setelah melihat statusnya yang agak tegas di laman facebook peribadinya, rupa-rupanya beliau pandai bergurau ketika berbengkel. Ada beberapa ilmu baru yang dapat dipelajari melalui beliau. Beliau turut mengetengahkan penulisan novel dengan menggunakan seni Surah Yusof seperti yang Dell pelajari daripada Pn. Azzah Abdul Rahman di Bengkel Penulisan Novel pada bulan Disember tahun lepas.

Sudah lama mencari buku ini.
Sudah lama Dell mencari buku ini. Rezeki kerana tinggal senaskah sahaja di bengkel tersebut. Dapat pula potongan harga. Yang paling berharga, tandatangan beliaulah di dalam buku ini. Apa-apa pun, Dell rasa sangat bertuah kerana berpeluang berguru dengan beliau.  :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan