Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Jauhnya perjalanan itu...



By  Kakdell     Selasa, Mac 12, 2013    Labels: 
Sedar tak sedar, sudah hampir pertengahan bulan Mac 2013. Sudah dikejar tapi tetap juga masanya cepat berlalu. Walau secepat mana pun kita melakukan sesuatu, jika tuhan tidak izinkan, ianya tetap akan tertangguh.

Dell dan supervisor baru sahaja dapat surat maklum balas kelulusan dari pihak pertama mengenai permohonan kami untuk pendahuluan bagi menghadiri kursus Kursus Technical Graphic Design. Hampir sebulan kami menunggu. Ini pun kami masih perlu menjalani beberapa proses lagi sebelum dapat menghadiri kursus tersebut. Bukan mudah walaupun nampak macam mudah.

Dell akan berasa lega setelah selesai mengikuti kursus tersebut. Jika tidak, banyak yang akan bertangguh.


NOTA :
1. Masih menunggu dua quotation dari dua syarikat untuk melengkapkan dokumen permohonan pendahuluan tersebut untuk pihak kedua pula.
2. Semakin hari berlalu, getaran di dalam jiwa terasa semakin kuat! Tinggal 3 semester sahaja lagi untuk menamatkan perjalanan ini, insyaAllah... Semoga Allah permudahkan, amin...

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan