Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

GMJ-ME



By  Kakdell     Sabtu, Januari 12, 2013    Labels: 
Hari ini Dell menghadiri Mesyuarat Jawatankuasa Editorial Board Global Media Journal-Malaysian Edition (GMJ-ME) untuk tahun 2013. Dell bersyukur kerana kali ini, Dell selaku pentadbir (administrator) untuk GMJ-ME dibantu oleh beberapa pensyarah FBMK untuk memantapkan lagi perjalanan pentadbiran jurnal online ini. Bukan mudah sebenarnya untuk Dell melakukan seorang diri memandangkan ada masalah dengan sistem perisian GMJ-ME. Tambahan pula, pegawai IT yang telah membina sistem tersebut telah berpindah ke tempat lain. Walaupun perjalanan jurnal ini agak lambat sedikit disebabkan masalah-masalah teknikal, kami tetap tidak berputus asa dan cuba mengatasinya sedikit demi sedikit. Target kami untuk menjadikan jurnal ini sebagai cited journal tidak padam. Kami semua memang berusaha ke arah itu. 

NOTA :
Dell berharap jurnal ini akan dapat taraf cited-journal sebelum Dell menamatkan PhD Dell. Semoga Allah permudahkan usaha kami semua. Amin.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan