Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Apple ku dalam perjalanan!



By  Kakdell     Jumaat, Februari 08, 2013    Labels: 
Sehingga ke hari ini Dell ternanti-nanti kehadiran Apple Pujaan Hatiku. Petang tadi Dell menerima sms dari syarikat Apple bagi pengesahan penghantaran Mini iPad yang sudah ditempah melalui talian.

"Good news! Items in order W4++++++++ have shipped and will deliver by 13/02/2013."

Terasa sangat gembira setelah menerima sms tersebut. Bayangkanlah sampai ke Terengganu, sepupu Dell tolong carikan model yang Dell nak, tapi semuanya kehabisan stok! Akhirnya, Dell bersetuju membeli gajet tersebut melalui talian. Dell meminta sepupu Dell belikan kerana dia pernah membeli iPad secara talian sebelum ni. Di belakang Mini iPad Dell nanti akan terukir secara kekal nama penuh Dell. Kehadiran gajet ini akan membuatkan Dell bertambah bersemangat untuk belajar dan melakukan penyelidikan. Banyak masa akan jimat sebab Dell boleh membawa gajet ini ke hulu ke hilir berbanding terpaksa duduk setempat mengadap laptop sehingga banyak kerja tertangguh.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan