Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Apabila Sifu Penulisan Menulis Kisah Dell



By  Kakdell     Isnin, April 04, 2016    Labels:, 
Pada 11 Mac 2016, Dell mendapat satu notification tag daripada salah seorang sepupu. Jarang sepupu yang ini nak tag Dell di facebook. Waktu itu, Dell berada di luar rumah kerana ada beberapa perjumpaan yang penting. 

Sampai sahaja di rumah, Dell terkejut melihat status facebook yang ditag oleh sepupu tu. Rupa-rupanya status Tuan Zamri Mohamad berkaitan dengan Dell. Berkali-kali Dell baca. Tersentuh juga hati. 

Dell terus screenshots sebagai kenangan. Bukan mudah sifu penulisan Dell ini hendak memberi pendapat mengenai anak muridnya. Tambah-tambah mengaitkan kisah Dell dengan jalan cerita filem Alice and Wonderland (2010). :)

















Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

4 ulasan:

  1. Tahniah kak! Seronok dan bangga melihat kejayaan kak. Teruskan usaha kak. Saya menantikan novel misteri kak tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah... terima kasih Izham atas dorongan dan sokongan selama ini. Sekarang ini akk sedang menyiapkan satu manuskrip buku yang dijangka akan terbit pada tahun ini. Sudah hampir siap. Doa-doakan ya. :)

      Padam
  2. tahniah yer semua..en izham alias mcm penulis jugakann..psl tnm2 pokok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. :) Ya, En. Izham merupakan seorang penulis juga. Kami belajar di bawah sifu penulisan yang sama.

      Padam