Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Seminar NLP 2016 oleh Tuan Zaini Nanyan



By  Kakdell     Isnin, Februari 01, 2016    Labels:, 
Bersama Tuan Zaini Nanyan.
Bertuah sungguh Dell apabila berpeluang mendapat satu tiket percuma ke Seminar NLP oleh Tuan Zaini Nanyan di Bangi Gateway yang dijalankan pada hari ini.

Dell sudah lama follow Tuan Zaini ini kerana berminat dengan buku beliau mengenai NLP. Tidak sangka hari ini, Dell dapat bersua muka dengan trainer ini.

Buku Motivasi Kecemerlangan Diri dengan NLP oleh Tuan Zaini Nanyan.
Kata-kata semangat daripada beliau. Amin...
Banyak perkara yang Dell pelajari melalui seminar ini. Ada beberapa persoalan yang berlegar-legar di dalam minda Dell selama ini, terjawab. Kami juga didedahkan sedikit ilmu hipnosis di sini.

Dell juga sudah memahami sedikit sebanyak bagaimana hendak mengetahui kategori manusia melalui pergerakan mata. Melalui beliau, Dell nampak lebih jelas mengenai perkara ini. 

Isi kandungan dalam buku ini mengupas sedikit sebanyak ilmu berkaitan dengan NLP. Tak rugi untuk mendapatkannya.

Hubungan kami semua (sesama peserta dan beliau) tidak putus begitu sahaja. Kami mempunyai grup alumni untuk seminar ini sama ada melalui whatsapp ataupun facebook. Terkejut juga ramai peserta di sini berminat untuk menulis buku.

Keseluruhannya, Dell sangat berpuas hati menghadiri seminar beliau hari ini.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan