Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bersama Saintis UPM :)



By  Kakdell     Jumaat, Disember 21, 2012    Labels:, 

Pada malam harijadi Dell, salah seorang sahabat Dell iaitu Iqa dari RMC telah mengajak Dell ikut dia ke Mines kerana ada perlawanan bowling yang dianjurkan oleh Pejabat TNCPI memandangkan Dell tiada apa-apa plan yang hendak dibuat malam tu. Seronok dapat berjumpa dengan sahabat-sahabat lama di tempat kerja lama. Dell juga diberi peluang untuk bermain bowling dengan mereka.

Dell bertuah kerana berpeluang bermain bowling dengan Professor Dato' Dr. Mohamed Shariff Mohamed Din (Pengarah Putra Science Park, UPM) yang merupakan salah seorang daripada 12 saintis UPM yang terpilih sebagai 'Top Research Scientist Malaysia' (TRSM) 2012 oleh Akademi Sains Negara (ASN). Bak kata orang-orang tua, 'ambil aura saintis yang berjaya'. :)

Dulu ketika Dell bekerja di RMC, Dato' ni merupakan Pengarah ICC. Waktu tu, Dell segan hendak bergurau dengan Dato' ni. Tak sangka, rupa-rupanya Dato' ni merupakan seorang yang sangat 'sporting' dan 'happy go lucky' orangnya! Relaks je melayan kerenah kami semua ni. Dell asyik tergelak je sepanjang bermain bowling dengan beliau. Apa-apa pun, Dell terasa gembira sangat malam tu.

NOTA :
Terima kasih kepada Iqa kerana BELANJA MAKAN MALAM sempena harijadi Dell. Semoga dilapangkan pintu rezeki sehingga ke syurga :)

Bacalah juga : ucapan di hari lahir ku

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan