Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Aku lulus dalam seminar itu



By  Kakdell     Isnin, Julai 08, 2013    Labels: 
Perancangan itu penting
Hari Khamis lepas ketika berada di kampung, Dell teringat tentang seminar tesis yang Dell risau sangat-sangat tentang keputusannya. Dengan perasaan berdebar-debar, Dell semak portal pelajar dan alhamdulillah Dell lulus di dalam perbentangan seminar tesis itu.

Mungkin ada yang beranggapan, "Alah, setakat seminar bukan apa pun!". Benar, tapi Dell mengganggapnya penting kerana peraturan baru jika tidak lulus dalam seminar ini, pelajar perlu bentang semula pada semester depan. Dell memang tidak mahu membentangnya lagi sekali kerana ianya akan menyebabkan milestone Dell berubah.

Sekarang ini, Dell sudah boleh mulakan langkah-langkah seterusnya tanpa risau tentang seminar lagi. Dell target dapat lakukan CE dan perisian siap sebelum akhir tahun ini. Hal-hal berkaitan copyright pun sudah ada yang hendak membantu. Dell juga sudah jumpa pakar bidang yang sudi bekerjasama dengan Dell. Ianya cukup melegakan hati Dell. Semoga semuanya dipermudahkan oleh-Nya. Amin.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

2 ulasan: