Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Mudahnya Menjemput Rezeki



By  Kakdell     Rabu, Januari 15, 2014    Labels:,, 
Photo: Dell sangat suka baca buku ini 'Mudahnya Menjemput Rezeki' (MMR). Dell mencari buku ini sebulan yang lalu setelah terbaca artikel mengenainya di Majalah IK (Irfan Khairi). Terkejut juga tadi, apabila penulisnya iaitu tuan Fathuri Salehuddin telefon Dell sendiri sekiranya berminat untuk bersama dalam Program MMR : Impian Sejuta Jiwa 2014. Tergagap Dell semasa bercakap di telefon tadi.
Buku Mudahnya Menjemput Rezeki

Dell sangat suka baca buku ini iaitu 'Mudahnya Menjemput Rezeki' (MMR). Dell mencari buku ini sebulan yang lalu setelah terbaca artikel mengenainya di Majalah IK (Irfan Khairi). Dell suka cara pengupasan beliau di dalam bukunya, sangat santai tetapi bermaklumat dan bermanfaat.

Terkejut juga tadi, apabila penulisnya iaitu tuan Fathuri Salehuddin menelefon Dell sendiri sekiranya berminat untuk bersama membantu dalam Program MMR : Impian Sejuta Jiwa 2014. Tergagap Dell semasa bercakap di telefon tadi.

Benarlah, rezeki itu milik Allah. Ianya datang dan pergi tidak kita sangka dan ketahui. Alhamdulillah, semoga semuanya dipermudahkan. Amin...


Nota:
Setelah beliau mengetahui Dell dalam bidang Linguistik Bahasa Melayu, beliau mengatakan insya-Allah mungkin suatu hari nanti Dell boleh membantu penulisan di syarikat beliau. Dell menyambut baik kata-kata beliau itu.

Tempahan buku boleh dibuat di talian 012-2536918 (Cik Dilla).

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan