Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Seminar Metafizik Sains Penomboran



By  Kakdell     Ahad, Januari 12, 2014    Labels:,, 
Permulaan tahun 2014, Dell menghadiri Seminar Metafizik Sains Penomboran Asas yang dikendalikan oleh Sifu Siddiq. Sudah lama Dell hendak menghadiri seminar ini setelah mengetahuinya melalui Sir Noordin pada pertengahan tahun lalu.

Bersama Sifu Siddiq

Dell menghadiri seminar ini bersama sahabat baik Dell iaitu As (Cik Embun). Banyak ilmu yang Dell dapati melalui seminar ini iaitu Rukun Kalimah Syadahah, Aura Pencahayaan dan kiraan metafizik.

Sesuai dengan azam tahun baru kami yang ingin melakukan perubahan tetapi dengan perancangan yang sistematik dan betul pada tempatnya. Maklumlah, kami sudah berumur 3 siri ini tidak mahu membuang masa melakukan sesuatu yang tidak mencapai apa-apa matlamat. Buang tenaga dan duit sahaja nanti.


InsyaAllah, kami akan menghadiri Seminar Metafizik Sains Penomboran Advance pada minggu ini dan Seminar Superband pada minggu hadapan. Semoga Allah memberkati perjalanan hidup kami. Amin.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan