Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Seminar Minda Super Smarts



By  Kakdell     Khamis, April 24, 2014    Labels:,,, 
Modul Seminar Minda Super Smarts.
Pada hari Ahad lepas, 20 April 2014 - Smarts Coach telah menganjurkan Seminar Minda Super Smarts di Fazilah Kamsah Academy (FKA), Bandar Baru Bangi, Selangor. Alhamdulillah seramai 53 peserta telah menghadiri seminar ini. 

Suasana sesi pendaftaran.
Khusyuk mereka ini.
Mungkin ada peserta Kem Motivasi Zero to Hero sebelum ini menganggap modul yang digunakan di dalam seminar adalah sama... sebenarnya tidak. Seminar kali ini, kami menunjukkan beberapa teknik penggunaan otak kiri dan kanan. Malah, ada beberapa permainan serta senaman baru yang menjana minda kreatif.

Dell membantu menerangkan secara terperinci mengenai pola diri masing-masing.
Apabila mengenal pola diri, mudah untuk memperbaiki segala kelemahan diri dan meningkatkan kekuatan diri.

Peserta kelihatan lebih berkeyakinan setelah mengetahui pola diri masing-masing. Kebanyakan daripada mereka sudah ada impian tetapi selepas seminar, impian mereka menjadi lebih besar dan luas.

Sukanya dia... :)
Sesi bersama-sama ibu bapa.
Kesemua peserta yang terlibat.
Kesemua tim Smarts Coach dan FKA yang terlibat.
Didoakan kesemua peserta dan ibu bapa dapat manfaatkan segala ilmu yang telah dikongsikan di dalam seminar ini dalam pembentukan diri yang lebih baik dan cemerlang. 

Ingat, "Anda Bijak, Anda Boleh!"
NOTA :
Buku "Rahsia 100 Impian : Daripada Corot kepada Pakar" sudah boleh ditempah di impian@smartscoach.com. Harga senaskah RM34.90 (tidak termasuk kos pos laju sebanyak RM6). Jumpa kami di PBAKL untuk sesi bersama-sama penulis Jootawan pada 2 Mei 2014 nanti! :)


Gambar ketika seminar boleh dilihat di Fanpage Smarts Coach.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan