Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Lepak-lepak di Pejabat Legacy



By  Kakdell     Sabtu, Disember 12, 2015    Labels: 

Pejabat Legacy Publisher

Apabila kami ada kesempatan, kami akan berkumpul bersama-sama. Kami akan berbincang pelbagai topik berkaitan dengan dunia penulisan dan penerbitan. Terasa seperti sebuah keluarga yang besar. Seronok berkongsi-kongsi maklumat memandangkan mereka semua datang dari latar belakang yang berbeza.

Apabila dapat idea, begitulah rupanya. ;)
Layanan yang mesra sebegini, memberikan semangat kepada kami untuk terus menulis dan menyiapkan manuskrip yang telah dibincangkan. Seandainya ada di antara kami mempunyai masalah-masalah tertentu, kemi berkongsi kisah dan cuba membantu antara satu sama lain mengikut kemampuan masing-masing.

Dell bersyukur dipertemukan dengan sahabat-sahabat wangi begini. Tidak kedekut ilmu malah sentiasa memberi semangat antara satu sama lain.

Dell mengucapkan terima kasih kepada Pn. Atie dan Tuan Zam dari Legacy Publisher kerana memberi peluang dan ruang kepada kami untuk terus berkarya. Dan terima kasih juga kepada mereka kerana merapatkan kami antara penulis di bawah satu bumbung ini. 

Semoga kami semua dipermudahkan oleh-Nya dalam menjadikan bidang penulisan ini sebagai salah satu kerjaya profesional. Amin.


Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan