Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Mood perlahan...



By  Kakdell     Jumaat, November 09, 2012    Labels:, 
Minggu ni mood agak slow sikit. Maklumlah lama sangat lepak di kampung. Balik dari kampung, sakit tekak pula tambahan terasa macam demam sikit, tu yang membuatkan terasa malas je. Mujur ada kawan-kawan berdekatan, dapat juga lepak-lepak dengan mereka. Kalau malas nak keluar, chat je dengan mereka.

Walaupun kini Dell sudah tidak bekerja, talian telefon Dell tetap berdering seperti biasa. Jadi, tidaklah terasa sunyi. Sepupu pun selalu juga datang lepak di rumah Dell. Kalau bosan sangat, Dell lepak di rumah kawan-kawan pula. 

Dell masih lagi menjadi Administrator untuk Global Media Journal-Malaysian Edition (GMJ-ME). Sekali-sekala dapat berhubung dengan orang luar melalui mesyuarat. Dapat input baru. Mujur Dell dapat menguruskan jurnal ini di rumah.

Esok Dell akan ada perbincangan untuk laporan bengkel yang telah Dell tulis selepas disemak oleh pensyarah. Katanya, insyaAllah dapat markah penuh. Cuma Dell perlu buat sedikit pembetulan mengikut apa yang diminta. Alhamdulillah. Lega rasanya. 

Sepatutnya, esok petang Dell perlu kemukakan borang soal selidik yang berkaitan dengan penyelidikan Dell tapi tulah ilham belum datang lagi. Tambahan mood yang agak kureennnggg ni, lagilah terasa malas hendak buat. Tapi tetap kena buat juga sebab ada markah beb. Harap-harap dapat ilham esok pagi. 

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan