Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

KM-Portal



By  Kakdell     Sabtu, Januari 12, 2013    Labels: 
Walaupun Dell sudah tidak bekerja lagi di Seksyen Penyelidikan dan Inovasi di fakulti, pengalaman Dell masih lagi diperlukan oleh beberapa pensyarah di situ. Kira ianya menjadi salah satu punca rezeki Dell sebagai pendapatan tambahan. Buat masa sekarang ni, Dell membantu beberapa pensyarah memasukkan data ke dalam KM-Portal mereka. Bukan  kerana mereka tidak tahu untuk memasukkan data-data tersebut, cuma disebabkan mereka terlalu sibuk dengan urusan di pejabat dan ianya leceh tambahan pula mereka terpaksa mengejar tarikh akhir menyebabkan mereka memerlukan khidmat Dell untuk membantu mereka. Apa sahaja berkaitan dengan penyelidikan yang mereka rasa sesuai untuk meminta bantuan Dell, mereka akan menghubungi Dell. Atas kepercayaan yang diberikan oleh mereka, sangat-sangat Dell hargai. Dell bersyukur setiap kali membantu mereka, Dell mendapat ilmu pengetahuan baru. Mereka tidak pernah kedekut berkongsi ilmu mereka dengan Dell. Kebanyakannya sangat berguna bagi Dell sebagai seorang siswazah dan juga sebagai seorang penyelidik. 

Apa-apa pun, kita mestilah sentiasa berfikiran positif dan ikhlas dalam melaksanakan sesuatu perkara. Chaiyok-chaiyok! :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan