Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Earphone Ferrari



By  Kakdell     Isnin, April 22, 2013    Labels:, 


Ketika berada di Klang, Dell mengambil kesempatan singgah sebentar di Klang Parade. Rupa-rupanya, Klang Parade ini dah nak ditutup. Banyak kedai yang dah kosong dan kebanyakan kedai melelong jualan mereka dengan harga yang murah. Malah ada juga beberapa kedai yang sudah berpindah di Jaya Jusco Bukit Tinggi, Klang. 

Asalnya, Dell singgah di sini untuk mencari makanan. Tapi keadaan di tempat ini mematikan selera makan Dell. Jadi, Dell ambil peluang untuk melihat barangan di sesetengah kedai di sana sehinggalah Dell singgah di salah satu booth kecil menjual barangan eksesori. 

Akhirnya, Dell terpikat dengan satu jenis earphone ini. Dell test earphone ini di mini ipad Dell. Dell sangat berpuas hati dengan bunyi dan harganya. Harga murah dan kualiti bunyi sangat baik. Dell ada earphone Blackberry tetapi Dell tak suka pakai kerana lubang telinga Dell kecil dan sakit telinga Dell jika memakainya. Ingatkan hendak membeli warna merah sesuai dengan casing mini ipad Dell, malangnya tiada. Jadi, Dell memilih warna merah jambu. Nampak cute je. Cubalah jenama ini, sangat ok!

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan