Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Kursus AutoCAD 2D



By  Kakdell     Rabu, April 10, 2013    Labels:, 


Hari ini merupakan hari pertama Dell mengikuti Kursus Technical Design Course yang pernah Dell katakan sebelum ini. Sejak semalam, Dell bersama supervisor sudah berada di Klang. Kami menginap di salah satu hotel di sini agar mudah untuk kami berbincang mengenai penyelidikan kami setiap kali selepas kursus. 

Hari ini, kami belajar mengenai AutoCAD 2D dahulu. Tak sangka Dell akan menggunakan semula perkiraan dalam koordinat dan sudut. Dah lama Dell tak guna rumus-rumus ni. Mujur setelah beberapa ketika Dell mengingati semula penggunaan rumus-rumus tersebut.


NOTA :
1. Ada yang bertanya berapa yuran untuk kursus ini. Pakej keseluruhan kursus ini ialah RM3400 seorang, tidak termasuk tempat tinggal, penginapan dan makan.
2. Kami akan berada di sini selama 10 hari.
3. Semakin teruja untuk mengikuti kursus yang selanjutnya.


Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

4 ulasan:

  1. salam. taksilap, yg berkaitan dgn koordinat ni berkenaan dgn land surveyor, jemput singgah di: blog pelukis pelan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya saya masuk ke bengkel ini secara tidak sengaja menemani supervisor saya mengikuti pakej kursus. Bukan area saya.

      Padam
  2. salam kursus ni tuk juruukur tanah kan. boleh email saya tak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya tak pasti tapi saya asalnya belajar untuk design.

      Padam