Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Hotel Prescott Klang



By  Kakdell     Ahad, April 21, 2013    Labels: 


Sudah lama Dell menyepikan diri dari menulis blog. Dell terasa terlalu penat dengan menghadiri kursus selama sepuluh hari di Klang. Maklumlah, mempelajari sesuatu yang bukan bidang memerlukan banyak kosentrasi di bahagian otak. Balik je dari kursus, memang Dell kena berehat kerana keletihan otak dan perlu bersiap sedia untuk ilmu baharu keesokkan harinya pula.

Di bilik hotel inilah, Dell beradu keseorangan selama sepuluh hari. Terasa seperti raja kerana setiap hari ada orang tolong kemaskan bilik, baju pun ada orang tolong basuh dan siap seterika. Makan minum selama sepuluh hari di sini memang tersangatlah terjaga dan mencukupi. Cuma biasalah di bilik sorang-sorang terasa bosan tiada teman untuk berbual. 


NOTA :
Dell tidak sangka setelah berhenti kerja, Dell masih berpeluang menginap di hotel dan menghadiri kursus dengan tajaan. Peluang seperti ini bukan datang selalu, jadi Dell kena belajar bersungguh-sungguh untuk menyiapkan tesis kerana susah payahnya supervisor mendapatkan dana penyelidikan untuk kami.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan