Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Baju Kesihatan Tulang Belakang?



By  Kakdell     Ahad, September 01, 2013    Labels:, 
Power Magnetic Posture Sport - Dr. Jack Levine

Orang sibuk berhari raya, Dell membeli baju kesihatan tulang belakang ini pada 12 Ogos 2013. Dell ternampak iklan mengenai baju ini di facebook dan terus membelinya secara talian. Esoknya, barangan sudah sampai di tangan Dell. 

Dell tertarik dengan kegunaan baju ini untuk membetulkan postur badan kita supaya tulang belakang tidak membongkok. Tambahan pula, baju ini mempunyai 12 magnet yang terletak betul-betul di tulang belakang kita berfungsi supaya pengaliran darah berjalan dengan baik. 

Dell sangat berpuas hati dengan baju ini kerana ianya benar-benar membuatkan Dell tidak membongkok ketika membuat apa-apa pekerjaan terutamanya ketika Dell menaip laptop. Mula-mula pakai memang terasa lenguh tetapi lama-kelamaan Dell tidak merasa apa-apa ketika memakainya. 

Dell tidak rasa rugi membelinya walaupun harganya agak mahal. Ianya penting dalam membentuk penampilan kita. Lagipun, kesan daripada postur yang salah akan menyebabkan kita sakit kepala, kadar pernafasan berkurangan, keletihan/mudah lesu, membuatkan kita kelihatan lebih tua, sakit belakang, sakit pinggang dan membuatkan kita membongkok. 

Dell sarankan elok anda semua mencuba produk ini. Yang penting, beli yang original. Percayalah, anda tidak akan menyesal memakainya. :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan