Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Mesin Terapi Elektrostatik eMan



By  Kakdell     Isnin, September 24, 2012    Labels: 
Sebenarnya, Dell baru sahaja mencuba Mesin Terapi Elektrostatik eMan petang tadi. Dell tahu tentang terapi ini pun melalui seorang kawan. Memandangkan terapi ini adalah percuma, apa salahnya Dell mencuba... betul tak?
 Terapi elektrostatik merupakan satu rawatan yang berasaskan cas-cas elektrik dan rawatan ini agak popular di Jepun. Pada asasnya, rawatan ini menggunakan kaedah getaran elektrik bagi melancarkan peredaran darah serta memecahkan lemak pada kapilari darah sekaligus membersihkan ruang kapilari darah kita. Terapi ini menggunakan 9000 voltan elektrik statik. Itulah sedikit info yang Dell dapat daripada fasilitator di situ. 

Rawatannya tidak lama, hanya 20 minit sahaja sehari. Untuk mengetahui keberkesanannya, Dell kenalah selalu datang ke situ untuk rawatan. Lagipun, fasilitator meminta Dell datang berulang kali kerana terapi adalah percuma. Berkesan atau tidak, Dell kenalah bagi laporan kemajuan kesihatan diri sendiri selepas sebulan menggunakan terapi ini.

Tidak salah mencuba, kan?

P/S : Pusat terapi ini terletak di Tingkat Bawah Permis Blok B-1-08, Pangsapuri Putra Permai, Bandar Baru Permai Selesa, Seri Kembangan, Selangor.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan