Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Mr. Steak House



By  Kakdell     Ahad, Mac 03, 2013    Labels: 
Tidak tahu mengapa, petang tadi terasa bosan sangat selepas berehat seketika dari mengajar tuisyen di Putrajaya. Mujur sempat makan tengah hari di kedai mamak di Presint 9. Sampai je rumah, rehat sekejap terus solat Zohor. 

Selepas tu, Dell hanya menunggu cerita komedi Joe's Apartment di HBO tayangan jam 5.15 petang. Habis je cerita tersebut, Dell mulai rasa bosan. Nak ajak kawan keluar macam malas. Tiba-tiba ada seorang kawan yang duduk berdekatan dengan blok Dell nak datang rumah. Dah alang-alang, Dell ajak keluar makan malan sekali. 


Kawan Dell kata ada restoren baru buka berdekatan dengan rumah kami. Jadi, kami pun bersetuju makan di situ. Sampai je di luar restoren, baru Dell tahu rupa-rupanya restoren ini menyajikan masakan barat. Yelah, dah nama restoren tersebut ialah Mr. Steak House. 

Kawan Dell memilih air kelapa sebagai minuman.

Dell pula memilih air lime. Harganya hanya RM2 sahaja. Gelas pun besar!

Ini pula menu pilihan Dell, Lamb Leg. Harga jauh lebih murah berbanding di tempat lain. Menu yang Dell makan ini harganya hanya RM12.90.

Ini pula menu Rib Beef oleh kawan Dell. Katanya boleh tahan juga. Dell tengok licin dia makan malam tu.

Cubalah datang ke restoren ini yang terletak di hujung bangunan di belakang Bazaar Rakyat Taman Equine. Makan kenyang, harga pun berbaloi-baloi.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan