Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Pak Hailam Kopitiam



By  Kakdell     Sabtu, Mac 23, 2013    Labels: 
Selasa lepas, Dell berpeluang makan di Pak Hailam Kopitiam di TBS bersama mama dan adik, sementara menunggu bas ke Kluang pada pukul 9.30 malam. Ini antara menu yang kami order
Dell memilih coffee 3 layers sebab teringat minuman seperti ini ketika melancong di Vietnam beberapa tahun lepas. Rasa kopi ni sangat pekat dan memang kena dengan citarasa Dell. Mama pula hanya memilih Teh O Limau Ais.

Ini pula menu pilihan adik Dell. Nasi Ayam Barbeque bersama Jus Apple. Ayamnya lembut dan sosnya sangat sedap. Nasi pun sangat lembut. Menu yang memang disyorkan. Hehehe.

Manakala, Dell dan mama pula memilih Mee Udang. Rasa kuahnya pekat dan berasa segala perencahnya. Mihun dan mee yang diletakkan bersama di dalam kuah ini sangat banyak. Kiranya memang berbaloi dengan harga. Isinya pun banyak. Ini antara Mee Udang yang paling sedap Dell pernah rasa. Kiranya, menu ini juga sangat disyorkan. 

Kami juga mencuba dua set Roti Bakar di sini. Dell kurang suka dengan rasanya kerana mereka menggunakan kaya berperisa pandan. Pada Dell rasanya tidak kena. Apa-apa pun terpulang dengan citarasa seseorang individu. 

Cubalah menu yang berada di sini! :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan