Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Dua karung besar



By  Kakdell     Rabu, Februari 13, 2013    Labels:, 
Alhamdulillah, setelah beberapa hari Dell mengemas pakaian-pakaian lama di almari akhirnya siap dua karung besar berisi pakaian-pakaian yang Dell tidak pakai lagi untuk disumbangkan kepada mereka yang lebih memerlukan. Terasa lega sangat-sangat. Sekurang-kurangnya pakaian itu dapat dimanfaatkan daripada terbiar usang di dalam almari. Kebanyakan pakaian tersebut masih kelihatan baru kerana Dell memang jaga elok-elok kerana sayang.

Kini, Dell sudah boleh fokus mengemas bilik yang Dell hendak jadikan Pejabat Kecil. Semester baru pun dah nak mula. Pelajar pun dah mula mendaftar subjek. Dell sudah fikir tidak mahu mengambil apa-apa subjek pada semester ini kerana mahu fokus kepada penyelidikan sahaja. Lagipun tinggal satu subjek sahaja lagi yang perlu Dell ambil sebelum bergraduat. Semoga Allah kurniakan ilham, kudrat dan masa untuk menyelesaikannya lebih awal dari apa yang dirancang, amin...


NOTA :
Tak sangka banyak pakaian yang tak digunakan di rumah Dell. Mengejutkan diri sendiri kerana sedar tak sedar ada dua karung besar! Itu tak termasuk baju-baju kurung yang Dell tak agihkan untuk sumbangan. InsyaAllah lain kali.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan