Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Laporan Kemajuan MyPhD



By  Kakdell     Jumaat, Februari 08, 2013    Labels: 
Semalam baru Dell dapat peluang untuk bertemu dengan supervisor. Maklumlah beliau sibuk dengan tugas-tugas di pejabat. Pertemuan kali ini membuatkan Dell terasa lapang di hati kerana beberapa perkara dapat diselesaikan berkaitan dengan penyelidikan kami dan laporan kemajuan Dell. Mana taknya, 3 hari Dell tak lena tidur mencari info penginapan yang sesuai berdekatan dengan tempat kami akan menjalani Kursus Technical Graphic Design dan menunggu maklum balas pihak penganjur mengenai kursus tersebut. Bukan mudah untuk meminta PENDAHULUAN daripada geran penyelidikan jika tak cukup maklumat.

Tersenyum Dell ketika terdengar supervisor berkata begini ketika menyemak keputusan peperiksaan Dell untuk pengesahan, "Eh, tinggi juga ya CGPA awak, 3.917!"

Siap sahaja surat dan dokumen yang perlu dihantar ke RMC, kami terus pergi ke The Mines  untuk makan tengah hari. Kami memilih Restoren The Garden. Berselera betul Dell makan hari itu sebab terasa lega beberapa perkara selesai, tambahan pula menu di situ sangat sedap!


NOTA :
Esok Dell sudah boleh hantar laporan kemajuan pelajar untuk MyPhD tu di KPT. Selesai lagi satu perkara. La ni kami perlu menunggu kelulusan dari RMC untuk tindakan selanjutnya. Mudah-mudahan kami dapat keputusan cepat. Amin.

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan