Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Kampung Glam Singapura - Bhgn. 4



By  Kakdell     Rabu, Januari 30, 2013    Labels: 
Setelah sejam kami berehat di Masjid Sultan, kami memulakan perjalanan dengan melawat di sekitar perkampungan Glam. Kami tertarik dengan seni binaan lama bangunan di sini. Tersusun, kemas dan semestinya bersih. Bangunan ini terletak di belakang Masjid Sultan sahaja.




Pelbagai kedai ada di sini termasuk restoren. Semuanya tersusun dan kemas walaupun ada beberapa barangan dipamerkan di luar kedai.


BACA : 

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

4 ulasan:

  1. Salam kak dell,
    Boleh tau di mana kak dell menginap semasa di singapore?sy juga plan utk naik keretapi ke sana. Tq kak dell

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam, alamak akk lupa nama hotel tu sebab sepupu yang booking secara online. Hotel ini untuk backpacker. Murah sebab kami tidur berempat di dlm satu bilik.

      Padam
    2. Kat area mana akak igt tak? Akak bole advise area tmpt mkn byk kedai Islam di sana?sy ada anak kecil jd kalo bole nak cari hotel sng dan dkt ngn tmpt mkn.tqvm kak dell

      Padam
  2. Oh, jika ada anak kecil mmg tak sesuai duduk di hotel yang kami menginap. Tempat ni sesuai utk org2 bujang sebab semua tetamu hotel menggunakan bilik mandi yang sama. Untuk tpt makan, cuba lihat di bahagian enam. Di kawasan itu sahaja ada byk restoren makanan halal dan sedap! :)

    BalasPadam