Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bajet 2013?



By  Kakdell     Ahad, September 30, 2012    Labels: 
Dell belajar mengikuti bajet setelah bekerja di RMC, UPM. Sebelum itu, Dell langsung tidak kisah tentang apa yang dibentangkan di dalam perbentangan bajet oleh Perdana Menteri. Almaklumlah waktu itu bergelar staf kerajaan, yang menjadi tumpuan utama Dell ialah bonus, kenaikan gaji dan elaun. 

Kali ini, Dell lebih berfokus kepada pendidikan dan belia. Yalah, sekarang ni Dell merupakan siswazah sepenuh masa. Soal bonus satu bulan setengah gaji tu, Dell sempatlah merasa bonus itu untuk bahagian hari raya sebelum Dell meletakkan jawatan. Kiranya, Dell menganggap biasiswa penuh yang Dell perolehi sekarang ini sudah lebih daripada cukup sebagai bonus.

Dell tertunggu-tunggu juga, bila agaknya boleh dapat Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia tu? Dan, adakah Baucer Buku 1 Malaysia bernilai RM250 tu akan diberi kali kedua kepada pelajar-pelajar yang sama? 

Apa-apa pun, tunggguuuu...! ;)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan