Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Setelah penat pulun...



By  Kakdell     Sabtu, September 29, 2012    Labels: 
Setelah pulun mencari maklumat selama sehari melalui internet (setelah kecewa tidak mendapat sebarang maklumat di mini perpustakaan di fakulti)... akhirnya Dell berjaya menyiapkan dua tugasan untuk dibentangkan di dalam kuliah petang tadi. 

Dell masuk lewat sikit ke dalam kuliah petang tadi kerana menunaikan solat Asar dulu... kebetulan kuliah sebelumnya tamat lambat. Masuk-masuk je dalam kelas terus pensyarah Dell minta Dell bentang. Dengan penuh semangat dan yakin, Dell pun bentang jawapan bagi setiap persoalan yang diberikan. Hampir kesemua pelajar yang ada di dalam kelas kurang faham apa yang Dell bentangkan. Akhirnya, pensyarah kata "Dilla, apa yang awak bentang tidak salah sebenarnya... cuma advanced sikit. Kita belum sampai ke tahap itu. Sebenarnya, saya cuma hendak yang asas sahaja. Kita akan bincang tentang hal tu dipelajaran akan datang."

La... ingatkan Dell yang terkebelakang. Disebabkan kerisauan yang melanda memikirkan pelajar-pelajar lain yang lebih dewasa dan pengalaman mereka itu membuatkan Dell tidak berani hendak membuat tugasan hanya lebih kurang.

Apa-apa pun, Dell rasa sangat lega kerana tugasan itu siap dan berjaya dibentangkan.

P/S : Mujur Sindrom Gagap Dell tempohari dah pulih! Hehehe... ;)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan