Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Bersama Tan Sri Datuk Dr. Jins Shamsudin



By  Kakdell     Khamis, Oktober 11, 2012    Labels: 
Pada 11 April 2011, ada satu wawancara khas bersama Seniman Negara, Y. Bhg. Tan Sri Datuk Dr. Jins Shamsudin di FBMK, UPM. Dell berpeluang mengikuti press conference di Bilik Anjung Bestari.
Banyak maklumat yang Dell dapati melalui jawapan yang diberikan oleh Tan Sri setelah ditemuramah oleh para wartawan dan pelajar-pelajar komunikasi. Tan Sri benar-benar berjiwa patriotik. Banyak kali beliau menekankan betapa pentingnya ilmu sejarah dan perjuangan. 
Selepas press conference tamat, Dell tidak melepaskan peluang ingin menyimpan autograph beliau.
Panjangkan tandatangan beliau!

Selepas majlis selesai, Dell ingatkan hendak masuk ke pejabat semula tetapi urusetia yang menganjurkan wawancara ini meminta Dell serta beberapa orang staf mewakili FBMK untuk menemani Tan Sri makan tengah hari. 'Pucuk di cita ulam mendatang' namanya tu. Hehehe...
Sebelum Tan Sri pulang, Dell minta kebenaran hendak mengambil gambar bersama beliau. "Boleh... ini anak saya ni!" katanya kepada para wartawan. Tak pasal-pasal wartawan pun mengambil gambar diriku dengan beliau. Asalnya, Dell minta kawan ambilkan gambar melalui kamera hp Dell je.

Itulah kenangan Dell bersama aktor yang terkenal zaman dulu-dulu... ;)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan