Selamat Datang ke Blog Dell!

Bersama Dell di Alam Maya
Sertai Saya

Penukaran masa Bengkel SPSS



By  Kakdell     Rabu, Oktober 17, 2012    Labels: 
Lewat petang hari Isnin, Dell menerima panggilan telefon daripada pengerusi bengkel mengatakan bahawa pada saat-saat akhir fasilitator tidak dapat hadir pada waktu petang dan minta masa bengkel ditukar pada waktu pagi. Bila dah ditukar masa, secara automatiknya makmal dan lain-lain hal perlu disusun semula. Ahli jawatankuasa risau sekiranya peserta yang tersenarai menarik diri disebabkan perubahan masa. Tetapi, lain hal yang terjadi. Dell menerima permintaan lebih 10 peserta baru yang ingin mengikuti bengkel ini semalam walaupun mereka sudah mengambil maklum tentang perubahan masa bengkel. Nama-nama mereka telah diserahkan kepada jawatankuasa yang terlibat untuk tindakan selanjutnya.

NOTA : Dell tidak panik dengan perubahan rancangan tersebut kerana sudah biasa mengalami pengalaman sebegini ketika bekerja dulu. :)

Kenali Kakdell

Panggilan nama Kak Dell ini muncul ketika Dell menjadi senior di tahun akhir pengajian Bacelor Sastera (Pengkhususan Bahasa dan Linguistik Melayu) di UPM. Junior yang me'reka' panggilan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan